آلسعود و آلشیخ امتداد خط غصب خلافت هستند. - چشمه دانش
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای نمایش / عدم نمایش پیام های ارسالی در پارسی یار اینجاکلیک کنید

  • + در پی در خواست کاربر گرامی گشت ارشاد که فرموده بودند: حاجی میشه واسه رخ ماهم یک شعر بگی ؟؟ گشت ارشادی و از روی گلت دل ها مات....شه شطرنج به آستان رخت بارها مات
  • + رخت خود را جمع ز پارسی یار کرده بودم بساط خود را پهن در تلگرام کرده بودم مهندس آمد و گفتا که نسناس فراموشکار روزهای آس و پاس بیا در دست خود گیر این یک رباط است پیام از دور بفرست نوعی انعکاس است منم توبه ز کار خویش کردم بساطم را به پارسی پهن کردم خداوند به حق هشت و چارت زما بگذر شتر دیدی ندیدی چشمه دانش تقدیم به مهندس فخری زید عزه
  • + آیت الله ابوالقاسم علیدوست: امام خمینی قدس سره شعار اصلی خود را بر رفتن شاه متمرکز کردند. امام رأس هرم قدرت پهلوی را نشانه گرفته بود و به خوبی بر این امر واقف بودند که با رفتن شاه، رژیم پهلوی نیز خواهد رفت. امام خمینی قدس سره برای پشتوانه نظریه «شاه باید برود » به شعارهای مردم استناد می کردند و می فرمودند:الآن تمام مردم ایران از بزرگ و کوچک شعارشان بر رفتن شاه است.
  • + آیت الله سید علی حسینی آملی: تمام مشکلات جامعه بشری به خاطر این است که از خواسته فطرت خود دور مانده‌اند. ما اگر به وجدان خودمان برگردیم بیدار می‌شویم.
  • + رمز إحرام رمز احرام این است که که کاری را که دیگران به مجرد وفات با تو می کنند تو با خود بنما! لباس ها را در آور، غسل کن، کفن بپوش، تسلیم ربّ شو، حزین باش و آماده فاصله گرفتن از عادات ترک مأنوس ها ، خائف و امیدوار باش.
  • + آیت الله علیدوست: دنیای امروز در شرایطی است که چه مسلمان و چه غیر مسلمان بیش از هر زمان دیگر احتیاج به رفتار فاطمی دارد و هرچه که زمان پشت سرگذاشته می‌شود این احتیاج بیشتر می‌شود که ما به الگویی همچون حضرت زهرا(س) نیازمندیم.
  • + .
  • + چندی است چو عبد یاغی گشتم با جرم و جنایت باغی گشتم با لطف خدا و ابواب نجاب از بی راه ها بازیافتی گشتم **************** سرهم بندی از چشمه دانش
  • + بنده عمریست که به تشییع بدن مشغولم بر لبم حوقله و به ذکر حق مشغولم بعد مرگم چه هراس ز آمبولانس و تشییع بنده عمریست که به تشییع بدن مشغولم سروده جشمه دانش اسفند 1394 ************* حوقله در زبان عربی مخفف لا حول و لا قوة الا بالله است.

طراحی این قالب توسط امیرحسین قدرتی انجام شده است


     
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

              آماربازدید:

              امروز: 0

              دیروز: 20

              کل: 453619

Haddade Adel
Haddade Adel
آلسعود و آلشیخ امتداد خط غصب خلافت هستند. چاپ فرستادن به ایمیل
تاریخ:94/7/15---ساعت: 1:46 عصر
آیت‌الله علیدوست:
آل‌سعود و آل‌شیخ امتداد خط غصب خلافت هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به واقعه منا و کشتار 5 هزار نفر از حجاج گفت: آل سعود و آل شیخ امتداد خط غصب خلافت هستند و اتهام آنان به قتل عمد شایسته بررسی در دادگاه صالح هستند.

40

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست پیش از ظهر امروز در جلسه درس اخلاق با اشاره به فاجعه منا که در روز عید قربان رخ داد و حدود 5 هزار حاجی مظلوم قربانی بی‌کفایتی و عدم مسئولیت‌پذیری رژیم سعودی شدند گفت: آل سعود و آل شیخ امتداد خط غصب خلافت هستند و اتهام آنان به قتل عمد شایسته بررسی در دادگاه صالح هستند.  

وی بیان کرد: اگر تاریخ جهان را مرور می‌کنیم انواع ظلم و جنگ را در جای جای این کره خاکی می‌بینیم ولی حادثه‌ای که پس از ارتحال پیامبراکرم رخ دارد، بزرگترین مصیبیتی است که در طول تاریخ، بر بشر وارده آمده است. این ظلم نه فقط بر مسلمانان، بلکه بر جامعه انسانی وارد آمد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: غصب، چنان مسیر وصایت نبی‌اکرم(ص)  را منحرف کرد که حضرت وصی رسول الله(ص) را بر آن داشت تا از شخصیت ملکوتی خود که مرزوق و منصوب از جانب خداوند است، سخن بگوید.

وی ادامه داد: امیرالمومنین امام علی(ع) در خطبه‌ زیبای شقشقیه می‌فرمایند «هان! به خدا قسم ابوبکر پسر ابوقحافه جامه خلافت را به غصب پوشید در حالى که مى‌دانست جایگاه من در خلافت چون محور سنگ آسیا به آسیاست، سیل دانش از وجودم همچون سیل سرازیر مى‌شود، و هیچ پرنده‌ای به قلّه منزلتم نمى‌رسد».

علیدوست اظهار کرد: حضرت در این بیان نسبت خود با خلافت را به نسبت محور آسیا با سنگ آن مقایسه کردند. دانستنی است که سنگ آسیا بر محوری آهنین می‌چرخد که آن را قطب می‌نامند؛ اگر این محور نباشد، سنگ آسیا از جای خود حرکت می‌کند و آسیب‌زا می‌شود. سیل حکمت و معارف از جان حضرت جاریست و هرچه انسان اوج گیرد، بدان پایه از کمال نخواهد رسید.

وی بیان کرد: مشکلات بشریت مرهون، غصب خلافت و انحراف مسیر وصایت از شخصیت‌های اصلی آن است. این جریان هنوز هم وجود دارد و الان هم در عربستان آل سعود جنایت می‌کند و آل شیخ توجیه. آل شیخ اندیشه‌های غیر اسلامی تزریق می‌کند و آل سعود پشتیبانی می‌کند و خشنونت چنان از آنان ساری است که هرکس یک بار به عربستان سفر کرده باشد، به خوبی آن را دریافته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: هیچ گونه تردید و دودلی در این مسئله نیست که استکبار جهانی در رأس آن آمریکا از این جریان منحرف حمایت می‌کند. پول می‌دهد، سلاح می‌دهد و برای تضعیف جریان مقاومت اسلامی در جهان از هیچ گونه کمکی در حق عربستان و هم کیشان آن دریغ نمی‌کند.

وی تاکید کرد: نباید به منظور روشن کردن دست استکبار جهانی از دست دیگر شیطان غافل بود، من بی‌پرده از آن دست دیگر سخن می‌گویم و آن مدارس ضلال وهابیان است که در مکه، مدینه و پاکستان فکرهای شرک آمیز و کفرآلود تزریق می‌کنند. بدون تزریق اندیشه‌های غلط زیرساخت‌های آمریکا و دیگر دولت‌ها ره به جایی نخواهد برد. باید تمام قد جلوی استکبار جهانی و این مدارس ضلال ایستاد و مقاومت کرد و از نقش هر دو سخن گفت.

علیدوست ادامه داد: در جریانی که در حج امسال در منا روی داد باید عنوان کرد که بهترین روز و شادترین روز یک حاجی، روز عید قربان است. حاجی سنگش را زده، خبر ذبح قربانی او را آوردند، سر می‌تراشد، بهجتی وصف ناشدنی در آن روز بر حجاج حاکم است، بهترین روز حجاج را غمبارترین روز کردند و امیدواریم خداوند کسانی را که این فاجعه را پدید آوردند، از رحمت خود دور کند.

وی بیان کرد: زیاد شنیده می‌شود که از بی‌کفایتی آل سعود سخن به میان می‌آید و بر آن تمرکز زیادی شده است ولی به نظر بنده شواهد، حاکی از قتل عمد یا عمد گونه هزاران مسلمان به دست آل سعود است. اینان اگر در اصل رخ داد مقصر نباشند که هستند در عدم رسیدگی به حجاج و با زنده و نیمه جان به صورت مرده برخورد کردن مقصرند و بررسی دقیق این موضوع به پرونده قتل عمد نیاز دارد تا اتهام به درستی بررسی شود. از آنجا که گفتار شاهدان عینی و حاجیان این اتهام را تقویت می‌کند شایسته رسیدگی قضایی در دادگاه صالح بین‌المللی است.

وی در ادامه گفت: به واسطه یکی از دوستان از مجروحان حادثه نقل می‌کنم، حاجی مجروح می‌گوید برای مداوا در بیمارستان بودم و به دست سرم داشتم، پزشک معالج به همراه یک مأمور نظامی بالای سر من آمد و شروع کردند با هم صحبت کردن، آنان غافل از اینکه من عربی می‌دانم، بی‌پروا سخن می‌گفتند از ملیت و آیین و مذهب من سخن می‌گفتند، ناگهان مأمور سعودی رافضی رافضی گفت و سرم را از دست من کشید، از رفتار غیر اسلامی و حتی غیر انسانی او ناراحت شدم و ترس داشتم که نکند اینان به بهانه درمان، با آمپول هوا یا چیز دیگری مرا بکشند، سریع نیاز به سرویس بهداشتی را بهانه کردم و از بیمارستان فرار کردم.

استاد عالی حوزه علمیه با اشاره به ورود پیکرهای حجاج به کشور گفت: برخی به دنبال آنند که از این آب گل آلود ماهی خود را صید کنند و علیه شریعت اسلام سخن بگویند و مردم را نسبت به این فریضه الهی دل سرد کنند و این وظیفه من و شما را دو چندان می‌کند تا ضمن بیان واقعیت‌ها و جدا ساختن حساب اینان از اسلام، حریم حج ابراهیمی را حفظ کنیم. انجام این رسالت بدون ایجاد تشتت و برهم زدن اوضاع و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی به صورت کاملا منطقی هم میسر بوده و هم وظیفه ما است.

نوشتار از : سید مرتضی حسینی کمال آبادی

لینک خبر در فارس:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940715000556

 


 
Haddade Adel
Haddade Adel