• وبلاگ : چشمه دانش
  • يادداشت : اجتهاد در مقابل نص
  • نظرات : 5 خصوصي ، 9 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 2 نظر
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بله استدلال شما درست است اما اين که بديهي است توهين به هر کسي جايز نيست و اين که ديگر استفتاء از رهبر نمي خواهد
    ما با يزيد هم نمي توانيم توهين کنيم و تنها مي توانيم به کارهايي که انجام داده است انتقاد کنيم
    اگر با اين وجود پس رهبر چرا اين فتوا را داده اند؟
    مگر ما شيعيان چيزي ناصحيحي به پاي عايشه نوشته ايم؟
    مثلاً عايشه باعث شهادت 5 هزار نفر از سپاه امام علي شد و اين عمل عايشه يعني وي جنايتکار است ، گمراه است ، وحشي است و ... که بالطبع بزعم اهل سنت توهين به عايشه است
    رهبر در واکنش به حرفهاي يک نماينده ي شيعه مجلس کويت اين را گفتند که عايشه را با القابي خطاب کرده بود که واقعاً شايسته ي عايشه بود و چيزي ناروايي به پاي عايشه نبسته بود. به نظرت اين فتوا سياسي نيست؟ لعن ابوبکر و عمر و عثمان را نيز ما اکنون در مجامع عمومي نمي توانيم انجام دهيم به نظرت براي ضربه نخوردن وحدت شيعه و سني اين فتوا را داده اند؟
    پاسخ

    نه چون متاسفانه برخي انديشه ها هست که دروغ بستن و تهمت زدن و بر آنها را جايز مي داند و بين برخي عوام و خواص موجود است